joi, 30 decembrie 2010

Salată cu soia

He-he-he... o nouă zi s-a aşternut de dimineaţă şi  eu m-am trezit aşa cu nehărnicie... şi pentru că ieri am mîncat ce nu imi doream neapărat să manânc, ci doar de dragul de a mânca (ceea ce este foarte foarte rău... şi imi vine să plâng când imi amintesc cum m-am chinuit să mănânc ) aşadar, am simţit că am făcut un păcat sau mai bine  zis un rău organismului meu ... şi mi-am zis io în sinea mea prea-vinovată că azi voi mânca foarte lejer. Dar,
Ha-haa-haha!!
M-am dus în bucătărie şi pe aragaz stătea aşa frumos prăjitura Ancăi din seara trecută... şi cum mirosea a scorţişoară (a, era o prăji cu mere) nu am rezistat tentaţiei şi am mâncat vreo 5 bucăţi pătrate de 2,5 cm:D apoi   nu am mai mâncat nimic ( de fapt supică...ramyon) până la patru fără când am simţit că mi se face foame ( prin urmare, pizza mi-a ţinut de foame cam o zi!!--minune--!!ha-ha).
Bine, v-am introdus în parcursul culinar al zilei mele... aşa că să vă spun ce e mai important. Adică ce am făcut astăzi buun...

Salată cu soia

Ce-ţi trebuie:

- o cană de soia granule
-o cană de amestec de legume mexicane congelate
-o roşie
-un ou
-un castravete murat
-2 linguri ulei
-1 linguriţă sare
-o ceaşcă (de cafea) cu apă

Cum prepari EleMix:

Într-o tigaie de teflon (e important acest aspect, căci foloseşti mai puţin ulei sau deloc-nu se prinde) pui uleiul Când s-a încălzit arunci legumele congelate, sarea, laşi cam 1 minut să se dezgheţe după care pui apa şi soia. Adaugi şi roşia bucăţele. Mai laşi vreo 3 minute şi scoţi pe o farfurie. În tigaia aşa caldă faci o omletă (nu mai pui ulei!). (În alea 3 minute baţi oul pentru omletă şi pui sare după gust). Întorci omleta pe ambele părţi să se rumenească puţin şi o scoţi rulând-o ca pe o clătită pe farfurie. Iei un castravete murat si gata!

Mic dejun sau prânz rapid, ieftin si copios!! Credeţi-ma pe bune!

Poftă buunăă!

Ciaociao!


2 comentarii:

codreanu-monica.ro spunea...

hai ca esti buna de maritat....faci niste mancaruri... am sa incerc si eu... pup

cielle spunea...

:)) Multumesc de compliment?! :* Sa-mi spui daca ti-a placut! te pup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...