duminică, 2 ianuarie 2011

Aperitiv cu covrigei

Sau cum imi place mie să spun, jocul cu covrigeii. O idee mititica si năzdrăvană, din poveşti... de fapt, e vorba de o derivare de pe internet. Se ştie că pe gugăl găseşti de toate.Aproape. Ei bine, după ce am colindat expoziţia de poze a gugălului, imaginaţia mea a prins viaţă şi am devenit inspirată în mod spontan. Am cules de ici de colo câte una alta din supermarket şi a doua zi m-am făcut mare gospodină. Fiind vorba de ultima zi din 2010. După ce am petrecut şi restul... ca mulţi alţii... revin acum cu bunătăţile ce au văzut lumina din mâinile mele. Foarte gustoşi şi incredibil de fotogenici...

Aperitiv cu covrigei


De ce ai nevoie:

- 1 pungă de 100 g de covrigei cu susan
-1 pungă mică de sticsuri
-1 jumătate tub(75 g) de brânză topită
-100 g cremă de brânză
-50 g caşcaval ras mărunt-eu am folosit Cheddar pentru un plus de aromă(mai dulcie)
-1 castravete murat

Cum creezi:

Într-un bol pui brânza topită, crema de brânză şi caşcavalul ras. Amesteci bine-bine. Desfaci punga de covrigei, procedând în felul următor: iei un covrigel pui amestecul de brânză, adaugi al doilea covrigel, pui o feliuţă de castravete ( preferabil sa fie găurit la mijloc), mai iei un covrigel, îl ungi cu pasta şi pui deasupra castravetelui. Înfigi o jumătate de stics prin turnuleţul astfel creat şi gata! Continui la fel şi cu restul sau pentru simplificare poti renunţa la stics şi chiar la castravete... însa castravetele îi dă un gust deosebit!

Surprinde-ţi musafirii şi pe cei dragi!

Poftă bună!

Ciaociao








Cum cladeşti un pacheţel pentru picnic

Un comentariu:

cielle spunea...

Bineinteles ca poti varia, si pune rosii sau castravete crud sau mai multe, pentru culoare si diversitate. Pana la urma, tu faci reteta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...