miercuri, 9 februarie 2011

Gustarea dintre mese

Ai păţit vreodată să vrei să mănânci ceva dar sa te gandeşti că nu se cuvine si că trebuie să astepţi până soseşte ora prânzului sau a cinei? Să-ţi fie poftă să pui ceva în gură, dar să-ţi spui că trebuie să te abţii să nu mănânci aşa de mult sau de des? Eu cu siguranţă păţesc de foarte multe ori aşa. Şi cum trebuie să am grijă cât mănânc şi accentuez "cât" (tendinţa mea de ingrăşare la supra-mâncat e incredibilă!!) uneori chiar mă abţin şi beau o cană cu apă. Alteori găsesc un fruct sau mai multe, iar uneori chiar nu mă pot abţine şi mănânc (fulgi de porumb goi de cele maim multe ori) fără neruşinare. Iată că am descoperit ceva care chiar te satură, şi e şi sănătos! Deviza mea: poti mânca cât vrei atâta timp cât e sănătos! (adică orice nu e impachetat in ambalaje, mai ales cele care foşnesc...:D)

Gustarea dintre mese

Ce-ţi trebuie:

-2 felii ananas tăiate cuburi
-2 felii groase de 2 cm de caş sau urdă cuburi
-5 nuci decojite

Nu-ţi rămâne decât să le aşezi cât mai interesant pe o farfurioară şi să savurezi amestecul inedit de gusturi... mmm...



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...