joi, 10 februarie 2011

Pizzeta

Îmi amintesc că prima dată m-am bucurat de gustul extraordinar al acestei reţete când eu şi fraţii mei, copii fiind o stresam pe mama cu "Vrem pizza! Mami vrem pizza!" şi asta pentru că era perioada acelui "boom de pizza şi pizzerii" în oraş, toată lumea vorbea de pizza. Aşa că, sărmana mama a trebuit să gândească ceva ca să ne împace. Şi a creat ceva care şi astăzi mi se pare mai gustos decât orice pizza aş mânca în oraş. Aseară, mi-a fost din nou poftă de pizza şi n-am aşteptat a doua invitaţie din partea poftelor mele ca să pregătesc minunatele pizzeta. E un eveniment în familie când se pregăteşte aşa ceva, pentru că toată lumea se adună în bucătarie şi ajută la pregătirea acestor pizzeta. Bineînteles, că toţi membri familiei au rezervate câteva bucăţi.
Fără alte pre-introduceri, vă rog  încercati şi voi minunatele pizzeta!

Pizzeta

Ce-ţi trebuie pentru 4 bucăti:

-4 felii de pâine
-8 linguri de bulion sau pasta de roşii concentrată
-brânză burduf pentru pus pe feliile de pâine
-100 g porumb dulce din conservă sau congelat
-100 g mazăre dulce din conservă sau congelată
-2 ciuperci medii
-4 felii subţiri de caşcaval
-4-8 măsline negre

Pregătire:

În primul aprinzi cuptorul pe treapta 4 şi-l laşi să se încălzească până pregateşti pizzeta. Într-o tavă fără margini vei pune hârtie de copt şi vei aşeza feliile de pâine.
Ungi fiecare felie cu 1 lingură de bulion. Împrăştii apoi din loc în loc brânza burduf. Ciupercile le tai cuburi mărunt mărunt, apoi le pui pe feliile de pâine împreună cu mazărea şi porumbul. Adaugi pe urmă încă câte o lingură de bulion pe fiecare felie, dar nu o întinzi, ci pui câte puţin în grămăjoare. Pui apoi câte o măslină sau două pe fiecare felie şi dai la cuptor pentru 20 minute. Le scoţi şi pui acum câte o felie de caşcaval, iar apoi mai dai la cuptor pentru 10 minute.
Se servesc fierbinţi, iar dacă doreşti poţi să adaugi puţin bulion/ketchup deasupra.

Vă doresc poftă bună!

Servus!



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...