duminică, 20 februarie 2011

Spaghete la cupor

Am fost odată ca niciodată... la o prietenă. Şi am ajuns să vorbim ceva legat de mâncare, atunci mi-a spus că ei îi plac foarte mult pastele cu brânza. La care eu, "Şi mie, şi mie". Da, dar ei nu aşa cum îmi plac mie. Adică, le face altfel. Pastele cu brânză, dar la cuptor. Aşa şi cu smântânică şi ceapă şi fierbinţi... Bine.. mie nu-mi place smântâna, dar întoarsă acasă, a doua zi, am zis că neapărat să încerc  şi eu să fac paste la cuptor să văd care e diferenţa care le face mai bune...doar că nu am avut paste normale, decât spaghete.
Şi pentru că mie mi s-a parut că să le fac doar cu brânză  (având în vedere că nu-mi place smântâna) este prea normal şi că nu va fi mare diferenţă, clar că a trebuit să îmi pun creativitatea şi spontaneitatea în joc. M-am jucat astfel, şi am folosit sâşi smântâna... şi îţi prezint mai jos. Vezi, cum ţi se pare?
Apropo, mersi Liana tu mi-ai aprins ideea:P

Spaghete la cuptor

Ce-ţi trebuie:

-200 grame spaghete
-2 linguri ulei
-5 linguri smântână
-1 ceaşca sau 150 ml iaurt gras
-150 grame sau aproximativ 5-6 linguri brânză burduf (sau după gust)
-1 ceapă sau 3 fire ceapă verde
-1 ou
-200 ml suc de roşii
-sare

Cum prepari:

Fierbi spaghetele în apa clocotită în care ai adăugat puţin ulei şi sare. Le scurgi de apă şi le pui într-un vas uns în prealabil cu ulei sau un vas termorezistent. Aprinzi cuptorul pe treapta 3 sau 4. Până se încălzeşte, faci sosul: cele 2 linguri de ulei le amesteci cu smântâna, iaurtul, ceapa tăiată fin şi brânza şi îl pui pe foc pentru 5 minute amestecând continuu. Torni sosul peste spaghete. Oul îl baţi cu furculiţa şi îl torni apoi peste spaghete uniform. Deasupra pui din loc în loc cu lingură suc de roşii cât să îi dai culoare mâncării. dai totul la cuptor pentru 40-50 de minute.
La final scoţi pe o farfurie şi torni peste suc de roşii din abundenţă sau după gust. Se serveşte fierbinte!

Poftă bună! Servus!
Înainte de a intra în ler
După ce a fost scos din ler
Servire



Un comentariu:

Unknown spunea...

Ceau/// vad pagina ta distorsionata...si as vrea sa te ajut... te voi ajuta sa iti implementezi o tema adecvata care nu distorsioneaza continutul blogului .. va arata mai mult ca un web-site. Daca esti interesata adauga adresa de messenger .. razor_maximus@yahoo.com unde putem discuta.. astept

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...