luni, 18 aprilie 2011

Nudli cu sos de nuci


Am găsit pe internet o reţetă  care mi s-a părut interesantă şi repede mi s-a pus pata pe ea. Dar când am facut-o cu mirare mi-am dat seama că am căzut iar într-o capcană căci nu a ieşit decât ceva ce doar de mâncat nu se putea. Dar mămica mea expertă a venit cu o  idee, două şi am rezolvat-o, ba mai mult, a ieşit ceva delicios! Poftă bună de pe-acum!




Nudli cu sos de nuci


Ce-ţi trebuie:

-200 ml apă
-1 ceşcuţă mică de ulei(50 ml)
-făină cât cuprinde
-1 vârf cuţit sare
-1 pumn de fulgi de ovăz
-1 ou
Sosul:
-1 ceapă
-1 morcov
-2 linguri pesmet
-3 linguri bune de bulion de preferat cel preparat în casă
-1 polonic de pe orice supă ai în casă
-sare
-3 linguri de nuci măcinate
Pentru decor: 1 roşie, castravete, ridichi, caşcaval ras, nuci măcinate

Cum prepari:

Într-un bol amesteci făina, sarea, uleiul şi apa pe care ai încalzit-o înainte. Adaugi oul bătut şi fulgii de ovăz. Compoziţia trebuie să nu fie prea tare. Laşi la frigider până pregăteşti sosul  .
Tai ceapa foarte mărunt, morcovul felii subţiri. Într-o tigaie pui un strop (linguriţă) de ulei, îl laşi să se înfierbânte apoi pui pesmetul, ceapa şi morcovul şi le căleşti cam 3-4 minute. Flacăra să fie medie sub tigaie. Apoi adaugi bulionul, supa şi lasi să scadă vreo 3 minute. Pui 3 linguri de nucă şi e gata, sărezi după gust, apoi poţi opri flacăra sub tigaie.
Acum pui apă într-o oală nu foarte adâncă ca să fiarbă cu sare. Până fierbe, scoţi de la frigider aluatul şi iei din el astfel încât să rulezi suluri subţirele. Când apa a dat 2 clocote le arunci înăuntru. Le scoţi atunci când se ridică şi plutesc. Dacă vrei poţi să le pui cu lingura direct în apa care a clocotit, e mai rapid şi vei avea tot felul de forme.
Aranjezi pe o farfurie câteva nudli şi pui lângă 2-3 linguri de sos. Decorezi cu restul după cum pofteşti.

Servus!
Bulionul de casă, foarte gustos!
...Mod de servire...
De aproape!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...